سیستم ریخته گری ژل mPAGE® Lux: اثربخشی و راحتی از طریق نوآوری



معرفی

پروتئین ها هستند مولکول های اساسی در بدن انسان که بلوک های سازنده زندگی را تشکیل می دهند. زنجیره های طولانی صدها هزار اسید آمینه با هم ترکیب می شوند و پروتئین واحدی را ایجاد می کنند که می تواند نقش مهمی در عملکرد بدن ایفا کند. هر سلول در بدن ما حاوی پروتئین هایی است که نقش ها و عملکردهای مختلفی از جمله آنزیم ها، آنتی بادی ها و پروتئین های ناقل برای ارتباط فرآیندهای بیولوژیکی، سیگنال ها، ذخیره و انتقال اتم ها و مولکول های کوچک و اجزای ساختاری را انجام می دهند. محققین مطالعه پروتئین ها برای درک بهتر زیست شناسی انسان و توسعه درمان های موثرتر برای مبارزه با بیماری.

تجزیه پروتئین، که بیشتر به عنوان شناخته شده است تصفیه پروتئین، روشی است که برای بومی سازی و جداسازی پروتئین های هدف برای تجزیه و تحلیل علمی طراحی شده است. هدف خالص سازی پروتئین درک بهتر ترکیب و اندازه پروتئین خاص، ویژگی های اتصال، فعالیت آلی، ویژگی های فیزیکوشیمیایی و ارتباط پروتئین-پروتئین است.

الکتروفورز ژل پروتئینی روشی است که از وزن مولکولی برای جداسازی بیومولکول‌ها برای انواع مختلف پروتئین استفاده می‌کند. در این روش، میدان الکتریکی از حلالی عبور می‌کند که پروتئین‌های باردار را از طریق یک ماتریس ژل منتقل می‌کند. این روش آسان در نظر گرفته می شود و هر پروتئین منحصراً پردازش می شود. الکتروفورز ژل پروتئینی، نمونه‌های پروتئین را برای وضوح، میزان تخریب، و تنوع و پیکربندی زیر واحد بررسی می‌کند. روش های دیگر آنالیز پروتئین عبارتند از برنامه های وسترن بلات، پروتئومیکس، کروماتوگرافی تبادل یونی، کروماتوگرافی میل ترکیبیو کروماتوگرافی حذف اندازه.

mPAGE® سیستم ریخته گری لوکس

mPAGE® سیستم ریخته‌گری Lux رویکرد جدیدی را برای الکتروفورز ژل پروتئینی در مقایسه با روش‌های سنتی زمان‌بر، اتلاف و مضر برای محیط‌زیست ارائه می‌دهد. این روش سریع و سازگار با محیط زیست در نوآوری، کارایی و راحتی بی نظیر است و مطمئناً نیازهای الکتروفورز ژل پروتئینی شما را هم برای محققان و هم برای مشتریان شما برآورده می کند. MilliporeSigma همیشه به توسعه ابزارهای تحقیقاتی پیشرفته افتخار می کند و ما مطمئن هستیم که mPAGE® سیستم ریخته گری Lux به دلیل سرعت، نتایج با کیفیت و کاهش ضایعات، نیازهای تحقیقاتی و صرفه جویی در هزینه شما را برآورده می کند.

نوآوری

فن‌آوری‌های سنتی ریخته‌گری ژل به یک فرآیند دو مرحله‌ای نیاز دارند که شامل تقسیم و چیدن ژل‌ها برای مدت زمان کلی ریخته‌گری 90 دقیقه است که منجر به ضایعات سمی غیر ضروری از مواد شیمیایی و پلاستیک‌های استفاده نشده، همراه با احتمال افزایش خطاهای زمان‌بندی فرآیند ریخته‌گری ژل می‌شود. در مقابل، mPAGE® سیستم ریخته گری Lux دارای یک فرآیند ساده و یک مرحله ای با استفاده از مواد شیمیایی و پلاستیک بسیار کمتر با زمان کلی ریخته گری 90 ثانیه یا کاهش 97 درصدی زمان است. علاوه بر این، با استفاده از مواد شیمیایی و پلاستیک کمتر، تولید ضایعات غیر ضروری تقریباً 26 درصد در هر قالب ژل کاهش می یابد.

این ویژگی های صرفه جویی در زمان و اتلاف است که به طراحی خلاقانه mPAGE کمک می کند® سیستم ریخته گری Lux، که به محققان اجازه می دهد تا روش های سنتی را به نفع نسل بعدی الکتروفورز ژل پروتئینی کنار بگذارند، در حالی که کیفیت، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان را حفظ می کنند. نوآوری پشت هر محصولی است که توسط MilliporeSigma و mPAGE توسعه یافته است® Lux Casting System جدیدترین ابزار تحقیقاتی است که برای الکتروفورز ژل پروتئینی توسعه یافته است.

بهره وری

یکی از مزایای mPAGE® سیستم ریخته گری Lux یک ژل پخت مخصوص زمان است که از طریق ترکیبی از اشعه ماوراء بنفش (UV) و شیمی ژل Bis-Tris. یکی دیگر از مزایای mPAGE® سیستم ریخته گری Lux توانایی آن در ارائه نتایج ثابت برای نمونه ها در عین صرفه جویی در زمان و منابع در تولید آنها، همراه با کاهش خطا در مقایسه با روش های الکتروفورز سنتی ژل پروتئین است.

“[The] mPAGE® سیستم ریخته گری لوکس بسیار سریعتر از روش معمولی من است دکتر شیزوکا تاکاکو از موسسه علوم پزشکی متروپولیتن توکیو. من معمولاً 2 ساعت وقت صرف ساخت ژل می کنم. با این سیستم 1.5 دقیقه است.من معمولا برای pAKT ژل میزنم چون با ژل آماده نمیتوانم آن را ببینم. حتی با ژل دست معمولی، باند بسیار ضعیف است. با mPAGE® Lux Casting System، من می توانم گروه را به وضوح ببینم. من دوست دارم. من از او بسیار راضی هستم.»

راحتی

mPAGE® سیستم ریخته‌گری Lux به دلیل تعداد مراحل ساده‌اش شفاف و سازگار است، بنابراین احتمال خطا را به حداقل می‌رساند. mPAGE® محصولات از جمله mPAGE® ژل های آماده، mPAGE® کیت معرف Lux و mPAGE® کیت معرف TurboMix از شیمی bis-tris استفاده می‌کند و پتانسیل افزایش آسان را ارائه می‌دهد. و در نهایت، mPAGE® سیستم ریخته گری Lux با کاهش قابل توجه حضور مواد شیمیایی خطرناک مانند تترمتیل اتیلن دی آمین (TEMED) و پرسولفات آمونیوم (APS) ایمنی را افزایش می دهد. این کاهش در استفاده از مواد شیمیایی سمی و پلاستیک بر تعهد MilliporeSigma به نتایج گردش کار سازگار با محیط زیست برای مشتریان و مشتریان خود تأکید می کند.

mPAGE® سیستم ریخته‌گری Lux به دلیل نوآوری و رویکرد جدید در ریخته‌گری ژل، از سایر شرکت‌ها و فناوری‌های مشابه ریخته‌گری ژل متمایز است، و در نتیجه ژلی تازه است که جداسازی دقیق را فراهم می‌کند و به محققان اجازه می‌دهد در زمان و منابع صرفه‌جویی کنند – در حالی که سایر فناوری‌ها از شما می‌خواهند که یکی یا دیگری را انتخاب کنید – در حالی که هم بهره وری آزمایشگاه و هم وظایف الکتروفورز را بهبود می بخشید.

چرا MilliporeSigma؟

mPage® سیستم ریخته گری Lux جدیدترین محصولی است که مکمل محصولات و خدمات موفق CTDMO (تست، توسعه و ساخت قرارداد) ارائه شده توسط MilliporeSigma است که برای پاسخگویی به نیازهای تحقیقات علمی و بالینی طراحی و توسعه یافته است. این مجموعه گسترده شامل محصولاتی در درمان های RNA، درمان های ویروسی، ترکیبات آنتی بادی-دارو (ADC) و بیوکونژوگه، آنتی بادی های مونوکلونال و مولکول های کوچک است. علاوه بر این، آنها همچنین محصولاتی را برای فیلتراسیون و تغلیظ، تولید داروسازی و بیودارویی و میکروبیولوژی صنعتی ارائه می دهند.

منابع: MedlinePlus، Olink، Excedr، Excedr (1)، کتابخانه ملی پزشکی، کتابخانه ملی پزشکی (1)، ارگانیک چینی، آزمایشگاه های بیو راد، آزمایشگاه های بیو راد (1)، میلیپور سیگما، دروازه تحقیق



Source link